Informace pro nájemníky nebytových prostor areálu Pelhřimov
Vážení nájemníci, věříme, že se Vám v pronajatých prostorách daří provozovat své podnikatelské činnosti dle Vašich představ a k tomu si dovolujeme na této webové stránce přispět praktickými informacemi o údržbě prostor a aktualitami spojenými s Vaším pronájmem.
Plánované opravy, úpravy a investice:
- Do konce roku 2020 je plánováno připojení budovy č.p. 1947 na optickou síť společnosti StaMPI, spol. s r.o.
- V tomto roce proběhla výměna plynového kotle a rozvodů v budově č. p. 1947 a úprava ovládní kotlů v budově č.p. 1114. V případě potíží s topením se prosím obracejte na pana Roberta Havelka či pana Romana Balíka.
Pravidelný úklid společných prostor a toalet v budovách zajišťuje:
- paní Soňa Havelková, tel. +420 724 109 980,
Termíny úklidu:
- Zametení a setření všech podlah a povrchů na vlhko, koberce vyprášit (chodby) - 3 x týdně ,
- Vynášení odpadků dle stavu nádob - 2 x týdně,
- Umýtí umyvadel, pisoárových mušlí a záchodů čisticími prostředky s desinfekčními a odvápňovacími účinky - 3 x týdně,
- Umytí vstupních dveří do obou budov a odstranění případných nepovolených plakátů, letáků atd. - 1x za kalendářní čtvrtletí,
- Omytí omyvatelných části stěn hygienického zařízení - 1 x týdně,
- Umytí svítidel, dveří a oken včetně rámů - 2 x ročně
Operativní správce:
- pan Jiří Kopeček, tel. + 420 773 029 014, email: jk.kopecek@seznam.cz
Drobné úpravy a opravy zajišťuje:
- pan Robert Havelka, tel. +420 777 691 108, e-mail: havelkarobert@seznam.cz
- pan Roman Balík, tel. +420 777 202 070, e-mail: autodoprava.balik@seznam.cz
Bankovní účet pro zasílání plateb:
Veškeré platby související s pronájmem nebytových prostor sloužicících k podnikání zasílejte, prosím, na bankovní účet č. 2500240464 / 2010, vedený u Fio Banka, a.s.
Ochrana a zpracování osobních údajů
Společnost Vostry – Morava spol. s r.o. (dále také jako „správce“) ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů a zákona č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony v souvislosti s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zpracová tyto osobní údaje: jméno a příjmení, název společnosti, telefon, e-mailová adresa.
Osobní údaje správce zpracovává manuálně i automaticky přímo prostřednictvím svých zaměstnanců a dále zpracovatelů pověřených správcem, zejména pak prostřednictvím třetích subjektů, které budou správcem pro zpracování osobních údajů pověřeny, a to na základě smluv uzavřených dle platné právní úpravy.
Nájemník (klient) má právo přístupu ke svým osobním údajům zpracovávaných správcem (zejména právo na poskytnutí informace o účelu zpracování, rozsahu zpracovávaných osobních údajů a jejich zdroji, povaze zpracování a příjemci či příjemcích osobních údajů), jakož i právo aktualizovat či opravit údaje v daných osobních údajích. Nájemník (klient) má rovněž právo požadovat vymazání svých osobních údajů, pokud to není v rozporu s platnou právní úpravou (napr. zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů či zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, ve znění pozdějších předpisů). Zjistí-li nájemník (klient), že zpracování jeho osobních údajů je v rozporu s ochranou jeho soukromého a osobního života nebo v rozporu s platnou právní úpravou, má právo požadovat od správce nebo jím pověřeného zpracovatele vysvětlení a odstranění takto vzniklého stavu.
Mimosoudní řešení sporů:
Vážení nájemníci, budeme velmi rádi, pokud jakékoli případné spory s naší společností Vostry – Morava spol. s r. o. budou řešeny smírně a dohodou. V případě, že se však daný spor nepodaří urovnat přímým jednáním s naší společností, lze řešit jej rovněž mimosoudní cestou. V takovém případě je možné kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce ( Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz).